PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

ΑΤΙΑ στην Αθήνα (12/6/2006)

Το περιστατικό συνέβη στις 12/6/2006 και ώρα 23:30 ενώ στην ιστοσελίδα του NUFORC καταχωρήθηκε στις 16/7/2006. Το σχήμα του αντικειμένου ήταν δισκοειδές και η διάρκεια του περιστατικού ήταν 10 λεπτά. Το αντικείμενο ήταν πολύ γρήγορο και έκανε κύκλους πάνω από την Αθήνα Αυτό που με ξάφνιασε ήταν πως τις τελευταίες μέρες εγώ και οι φίλοι μου συζητούσαμε σχετικά με UFO τις τελευταίες μέρες και λέγαμε πως ίσως να είναι μυστική τεχνολογία και όχι εξωγήινα σκάφη. Αυτό μέχρι τις 12/6/2006 και ώρα 23:30 όταν η μητέρα μου καθώς καθάριζε έξω είδε ένα πολύ παράξενο αντικείμενο στο σκοτεινό ουρανό και με φώναξε να δω τι ήταν. Όταν το είδα ήταν ακίνητο για σχεδόν 10 λεπτά και μετά κάτι πολύ παράξενο συνέβη. Με την μεγαλύτερη ταχύτητα που έχουμε δει ποτέ άρχισε να κάνει κύκλους στον ουρανό και εξαφανίστηκε σαν να μην είχε υπάρξει ποτέ. Το σχήμα του ήταν δισκοειδές με ένα είδος αύρας γύρω του. Για μάρτυρες έχω την οικογένειά μου και ένα φίλο.

ΠΗΓΗ: Paranormap.net