PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

ΚΩΣ (15/7/1989)

Ώρα 22:00 Σχήμα : Κυκλικό Διάρκεια : 6 δευτερόλεπτα Ήμουν 8 χρονών τότε (22 τώρα) αλλά το θυμάμαι σαν να ήταν χθες. Εγώ, ο αδερφός μου και η μητέρα μου ήμασταν στη συναυλία του Γιάννη Πάριου στη Κω. Το μέρος που δινόταν η συναυλία ήταν κοντά στην παραλία, ένα μεγάλο πάρκινγκ. Η συναυλία άρχιζε στις 21:00 και είχε σκοτεινιάσει εκείνη την ώρα. Έκανε λίγη ψύχρα εκείνο το βράδυ έτσι ο αδερφός μου πήγε και έκατσε στην αγκαλιά της μητέρας μου. Εγώ καθόμουνα δίπλα τους βαριεστημένος και για να μου φύγει η βαρεμάρα κοίταζα τα άστρα. Ήτανε μια όμορφη βραδιά χωρίς σύννεφα. Τότε ξαφνικά ένα μεγάλο (στην αρχή μικρό και μετά σαν πανσέληνος), λαμπερό κόκκινο φως εμφανίστηκε στον ουρανό! Εμφανίστηκε από το πουθενά. Σαν κάποιος ξαφνικά να άναψε μια λάμπα. Έδειχνα με το δάχτυλο προς το φως και φώναζα μαμά κοίτα! Εκείνη δεν με άκουσε. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα άρχισε να κινείται με πολύ γρήγορη ταχύτητα! Πετούσε έχοντας δύο φορές τη διάμετρο της πανσελήνου και εξαφανίστηκε όπως εμφανίστηκε. Σαν κάποιος να έσβησε μια λάμπα. Αυτό το πράγμα άφησε ένα κόκκινο ίχνος πίσω του. Η διάμετρος του ίχνους ήταν η διάμετρος του κύκλου του. Όλο το συμβάν κράτησε περίπου 6 δευτερόλεπτα. Η μητέρα μου και ο αδερφός μου είδαν το κόκκινο ίχνος. Μετά εξαφανίστηκε και αυτό αργά. Έτσι αν κάποιος κοίταζε τότε τον ουρανό δεν θα αντιλαμβανόταν τίποτε. Αυτό το περιστατικό το σκέφτομαι από τότε. Ελπίζω κάποια μέρα να πάρω μια απάντηση (Σημ. NUFORC. Η ημ/νία είναι κατά προσέγγιση)


ΠΗΓΗ: nuforc.org