PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

ΔΡΑΜΑ 8/1977

Ήταν τέλη Καλοκαιριού. Δεν θυμάμαι το ακριβές έτος αλλά ήταν ανάμεσα στο 1976-1978 νομίζω. Επικρατέστερη χρονολογία, τέλη Αυγούστου του 1977. Τόπος η πόλη της Δράμας. Ήμουν περίπου 8 χρονών τότε και μαζί με τον πατέρα μου και την αδελφή μου καθόμασταν στον εξωτερικό πάνω χώρο του καφέ-αναψυκτήριου που βρίσκεται και σήμερα ακόμα στον δημοτικό κήπο της Δράμας, ακριβώς απέναντι από τα ΚΤΕΛ. Καθόμασταν με θέα προς τα ΚΤΕΛ (δυτικά). Περιμέναμε την μητέρα μου που ερχόταν με το λεωφορείο του ΚΤΕΛ από Θεσ/νίκη, νομίζω με το τελευταίο. Η ώρα πρέπει να ήταν κοντά στις 22.00. Εγώ, από μικρός, είμαι φανατικός θαυμαστής του έναστρου ουρανού και συχνά κοιτάζω ψηλά στον νυχτερινό ουρανό για να δω άστρα, πλανήτες, τον γαλαξία, κανένα πέρασμα δορυφόρου κλπ. Έτσι λοιπόν κι εκείνο το βράδυ κοιτούσα ψηλά παρατηρώντας τον ουρανό προς τα δυτικά όταν συνέβη το παρακάτω γεγονός: Είδα να «πέφτει» από μεγάλο ύψος από τα δυτικά ένα αντικείμενο το οποίο ήταν στρόγγυλο και κόκκινο Ερχόταν πολύ γρήγορα χάνοντας συνεχώς ύψος. Καθώς πλησίαζε όλο και πιο κοντά διαπίστωσα ότι ήταν σαφέστατα στρόγγυλο με βαθύ κόκκινο χρόνο και είχε πάνω στην επιφάνεια του κάποιας μορφής εξογκώματα, κάτι σαν απολήξεις. Η επιφάνεια δεν ήταν γυαλιστερή και δεν έκαμνε τον παραμικρό θόρυβο ή ήχο. Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν η κίνηση του η οποία είχε το παρακάτω χαρακτηριστικό. Καθώς το αντικείμενο αυτό έχανε συνεχώς ύψος ταυτόχρονα έκαμνε μια δεξιόστροφη περιστροφή για πολύ λίγες μοίρες και αμέσως ακολουθούσε μια αριστερόστροφη περιστροφή πάλι για λίγες μοίρες. Κάτι σαν παλαντζάρισμα. Το αντικείμενο σταμάτησε απότομα περίπου 100 με 200 μέτρα πάνω από το έδαφος και σε περίπου ίδια 200-300 μέτρα απόσταση από εμάς. Παρέμεινε για κλάσματα δευτερολέπτου σταθερό σε εκείνο το σημείο και ξαφνικά άλλαξε κατεύθυνση προς τα νότια-νοτιοδυτικά. Θυμάμαι ότι τρόμαξα λίγο όταν είχε πλησιάσει στο κοντύτερο σημείο όπου και σταμάτησε γιατί φαινόταν ότι πράγματι θα έπεφτε πάνω μας ή πολύ κοντά μας. Όταν ξαναξεκίνησε με νέα κατεύθυνση θυμάμαι ότι έφευγε ταχύτατα κερδίζοντας ύψος εξαιρετικά γρήγορα. Χάθηκε από τα μάτια μου μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Όταν έφευγε θυμάμαι ότι είχε σταθερή κίνηση και όχι το παλαντζάρισμα που είχα προσέξει πριν. Την στιγμή που ακινητοποιήθηκε για ελάχιστο χρόνο πρόλαβα να πω στον πατέρα μου «μπαμπά κοιτά εκεί. Τι είναι αυτό;». Ο πατέρας μου το πρόλαβε όταν έφευγε κερδίζοντας ύψος προς τα νότια και δεν πρόλαβε να προσέξει πολλά. Θυμάμαι ότι μου είπε κάτι σαν «είναι δορυφόρος που άλλαξε πορεία και φεύγει μακριά μας» ή κάτι τέτοιο. Νομίζω ότι η αδελφή μου δεν είχε προσέξει τίποτα. Πάντως εγώ ούτε μέχρι τότε ούτε μέχρι σήμερα έχω ξαναδεί τέτοιο «δορυφόρο»! Επίσης ξέρω πολύ καλά από αεροσκάφη και δηλώνω πως δεν ήταν ούτε αεροπλάνο, ούτε ελικόπτερο, ούτε αερόπλοιο, ούτε αερόστατο. Για μένα είναι ένα Α.Τ.Ι.Α. Ενημερώνω επίσης ότι όντας περίπου 8 ετών τότε δεν ήμουν υπό την επήρεια κάποιου αλκοολούχου ποτού!! Κάποια πορτοκαλάδα μπορεί να την είχα πιει πάντως! Το γεγονός το θυμάμαι ακόμα πολύ καλά και το έχω συζητήσει αρκετές φορές με Δραμινούς φίλους μου. Αν κάποια/ος ήταν επίσης αυτόπτης μάρτυρας του περιστατικού ή ξέρει κάτι γι αυτό ή για κάτι παρόμοιο που συνέβη στην Ελλάδα ή στον υπόλοιπο κόσμο θα παρακαλούσα πολύ να έρθει σε επικοινωνία μαζί μου για σχετική ανταλλαγή απόψεων. Ευχαριστώ.


ΠΗΓΗ: paranormap.net