PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Καραβοστάσι, Φολέγανδρος (1/10/2002)

Είμαι Δανός και η παρατήρηση έγινε καθώς βρισκόμουν σε διακοπές στην Ελλάδα. Σαν ρεπόρτερ, αισθάνθηκα πως έπρεπε να αναφέρω το γεγονός σε κάποιους «ειδικούς», πράγμα που το δοκίμασα αλλά πήρα το μάθημα μου πως κανείς δεν νοιάζεται. Την 1η Οκτωβρίου του 2002 ήμουν στο νησί της Φολέγανδρου, το οποίο βρίσκεται στις νοτιοδυτικές Κυκλάδες. Παρατήρησα ένα παράξενο αεροσκάφος καθώς ήμουν ξαπλωμένος πάνω σε κάποια βράχια, λίγο πιο νότια από το Καραβοστάσι. Κινιόταν νότια με σχετικά μικρή ταχύτητα και σε υψόμετρο περίπου 3000 ποδιών. Το σκάφος ήταν τελείως διάφανο. Θέλω εδώ να παρατηρήσω ότι βλέπω συχνά πως τα αεροσκάφη κάτω από συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες αναμιγνύονται με το χρώμα του ουρανού, ακόμα και όταν είναι γαλάζιος. Όταν ζεις στην ψυχρή Δανία βγαίνεις έξω και ξαπλώνεις κάτω από τον ήλιο όσο πιο συχνά μπορείς κατά την διάρκεια του καλοκαιριού. Η παραλία στην οποία πηγαίνω βρίσκεται ένα μίλι μακριά από το διεθνές αεροδρόμιο της Κοπεγχάγης, έτσι έχω μελετήσει πολλές φορές τα αεροπλάνα καθώς ξαπλώνω. Αρχικά το αντιλήφθηκα καθώς διέσχιζε ένα λευκό σύννεφο το οποίο βρισκόταν χαμηλά. Με παραξένεψε το σχήμα του, καθώς το έβλεπα σαν μία σκιά στην «κοιλιά» του σύννεφου. Έμοιαζε σαν ένας μεγάλος χοντρός σταυρός, το ρύγχος του και τα φτερά του στρογγυλεμένα σαν το σχήμα του τριφυλλιού και το σώμα του μάλλον κοντόχοντρο. Σκέφτηκα πως μπορεί να ήταν κάποιο είδος παλιού αεροσκάφους και έτσι περίμενα να βγει από το σύννεφο. Όταν βγήκε το «στόμα» του σύννεφου άρχισε να στροβιλίζεται όπως ένα πλυντήριο και σοκαρισμένος είδα ότι το «πράγμα» που βγήκε ήταν ολοκληρωτικά διαφανές ή αόρατο εκτός από ένα μικρό θολό περίγραμμα το οποίο έμοιαζε σαν σαπουνόφουσκα. Ο ουρανός ήταν γαλάζιος με λευκά σύννεφα, τα οποία μπορούσα να δω ακριβώς πίσω από το αεροσκάφος. Καθώς πέρασε από πάνω μου και εγώ προσπαθούσα να κρατήσω τα μάτια μου πάνω σε αυτό το φασματικό πράγμα, έριξε την σκιά του πάνω μου. Μετά από λίγο απλά δεν μπορούσα να δω τίποτα. Και όταν λέω «να δω» εννοώ το θολό περίγραμμα. Η μοναδική σύγκριση που μπορώ να κάνω είναι σε σχέση με το ον στην ταινία «Predator». Έτσι ακριβώς έμοιαζε το περίγραμμα. Πιστεύω πως πρέπει να είδα κάποιο μυστικό όπλο.


ΠΗΓΗ: nuforc