PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Θεσσαλονίκη (2000)

Εγώ δεν πίστευα ότι υπάρχουν , αλλά πριν 10 χρόνια ακριβώς είδα με τα μάτια μου ,όχι ένα αλλά περίπου 30 ούφο στον ουρανό..... ευτυχώς δεν ήμουν μόνος μου γιατί μπορεί και να πίστευα και εγώ, ότι δεν τα είδα και ότι ήταν δημιούργημα της φαντασίας μου......... το να διασχίσουν όλο τον ουρανό μέσα σε 1 δευτερόλεπτο μου φαίνεται λίγο απίθανο να είναι γήινα... ήταν τρομερή η επιτάχυνση αυτών τον ιπτάμενων αντικειμένων..... στην αρχή πετούσαν, πολύ αργά, αρκετά αργά θα έλεγα, σαν να ήταν ελικόπτερα και τα έβλεπα για μερικά δευτερόλεπτα... και ξαφνικά ανέπτυξαν τεράστια ταχύτητα και χάθηκαν στον ουρανό...  δεν πρόλαβα να γυρίσω το κεφάλι μου και είχαν εξαφανιστεί...

ΠΗΓΗ: esoterica.gr forum : UFO H ΑΛΗΘΕΙΑ

Paranormap.net