PROJECT "ARTEMIS": Επιστροφή στην Σελήνη (Συνεχής ενημέρωση)

Γεράνια Όρη Κορινθίας (20/7/2002)

Ώρα 2.00 το πρωί. Καθόμουν στην ταράτσα του εξοχικού μου ελπίζοντας να φυσήξει ένα δροσερό αεράκι . Ενώ απολάμβανα την θέα βλέποντας την Αίγινα και προς την Αρχαία Επίδαυρο, ξαφνικά αντίκρισα κάτι ασυνήθιστο. Ένα ιπτάμενο αντικείμενο με σχήμα δίσκου και με έντονο κίτρινο φως κινήθηκε με απίστευτη ταχύτητα παράλληλα με από την Εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου στο Ύψος των Αγίων Θεοδώρων. Στην Αρχή υπέθεσα ότι ήταν ένας μεγάλος μετεωρίτης αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι ο Μετεωρίτης θα είχε κάθετη κλίση και όχι παράλληλη με την Εθνική οδό. Ξαφνικά μέσα στο μυαλό μου άρχισα να κάνω υποθέσεις αλλά και να αμφισβητώ την όραση μου, μέχρι που και η σύζυγος μου δίπλα μου ανέφερε το ίδιο περιστατικό. Η θέαση του αντικειμένου κράτησε περίπου στα 5 δευτερόλεπτα και έπειτα εξαφανίστηκε. Δεν πρέπει να ήταν μετεωρίτης το μέγεθος ήταν τεράστιο (όσο ένα γήπεδο ποδοσφαίρου ) το είδαμε σε απόσταση 3χλμ. ακριβώς πάνω από την εθνική οδό τόσο απέχει το σπίτι.